Tandem ontvangers gereleased!

0
(0)

Eindelijk zijn daar de Tandem ontvangers van Frsky.

De TD MX is beschikbaar eind deze maand begin december.
Voor de TD R18 moeten we nog even een paar weken extra geduld hebben, deze worden verwacht halverwege / eind december.

Verder wordt later nog de TD R10 verwacht, maar dat zal pas begin 2022 zijn.

 

Noch zoals andere FrSky 2.4G-ontvangers noch 900M-ontvangers, werken de Tandem dual-band-serie ontvangers gelijktijdig op zowel 900M- als 2.4G-frequenties, wat betekent dat het niet alleen signaalcontrole met lage latentie kan geven, maar ook een groot regelbereik met een verbeterd niveau van hoge betrouwbaarheid en anti-interferentie prestaties.

De ontvangers van de Tandem-serie gebruiken het ontwerp met drie antennes dat de multidirectionele dekking zo breed mogelijk voor het externe signaal kan geven. De 900M-antenne wordt geleverd met een nieuw ontworpen kleine vormfactor, maar heeft dezelfde hoge prestaties als de originele 900M-antenne.

 

TD-R18

De gegevens (gerelateerd aan vermogen en signaal) met een ongebruikelijke status tijdens de vlucht kunnen worden opgenomen door tandemontvangers via een ingebouwde black box-module, en de TD R18 kan bovendien de volledige en langetermijngegevens opslaan (controle- en vluchtattitude-gegevenslogboek, enz.) via SD-kaart via de externe module. TD R18 biedt ook een aansluiting die kan worden gebruikt om het schakelpaneel/NFC-schakelpaneel aan te sluiten om de ingebouwde aan/uit-schakelaarfunctie in te schakelen.

De configureerbare 18 kanaalpoorten zijn een groot kenmerk van TD R18, elke kanaalpoort kan worden toegewezen als PWM, SBUS, FBUS of S.Port. Met het FBUS-protocol kunnen de ontvangers van de Tandem-serie de mogelijkheid bieden om naadloos te koppelen met meerdere telemetrie-apparaten (Neuron ESC, Advance Sensors, enz.) en de setup van de build te vereenvoudigen.

  • Simultaneous working dual-band TD mode
  • Triple antenna design for multi-directional coverage
  • Black Box function
  • Built-in Power Switch
  • Built-in current and voltage sensors
  • Race Mode with Telemetry
  • Long control range (up to 50KM – 100KM)
  • Over-The-Air (OTA) FW update
  • 18 Configurable Channel Ports
  • Frequency: 2.4GHz & 900MHz
  • Dimension: 53*40*16mm (L*W*H)
  • Weight: 27g
  • Operating Voltage: 4-10v
  • Compatibility: Tandem series radio & TD protocol capable RF module
  • Dual XT30 Power Input Connector
  • Triple 2.4G/900M Antenna
    – 1* Interior 2.4G chip antenna
    – 1* External 2.4G antenna (IPEX1)
    – 1* Newly designed 900M antenna

TD-MX

TD MX biedt 4 PWM-kanalen op een klein bord met lichtgewicht, en het heeft ook meerdere poorten aan boord, zoals SBUS Out, SBUS In (Signal Redundancy), S.Port, Inverted S.Port en FBUS. Met het FBUS-protocol, de Tandem ontvangers uit de serie kunnen de mogelijkheid bieden om naadloos te koppelen met meerdere telemetrie-apparaten (Neuron ESC, Advance Sensors, enz.) en de setup van de build te vereenvoudigen. Daarnaast kunnen de gegevens (Power & Signal gerelateerd) onder ongebruikelijke status tijdens de vlucht worden opgenomen door Tandem-ontvangers via de ingebouwde black-box-functie.

  • Simultaneous working dual-band TD mode
  • Triple antenna design for multi-directional coverage
  • Black Box function
  • 4ms Race Mode with Telemetry
  • Long control range (up to 50KM – 100KM)
  • Over-The-Air (OTA) FW update
  • 4 PWM channels
  • S.Port & Inverted S.Port
  • FBUS / SBUS Out / SBUS In (Redundancy Func.)

 

  • Frequency: 2.4GHz & 900MHz
  • Dimension: 26*22mm (L*W)
  • Weight: 6.7g
  • Operating Voltage: 3.5-10V
  • Compatibility: Tandem series radio & TD protocol capable RF module
  • Triple 2.4G/900M Antenna
    – 2* External 2.4G antenna (IPEX1)
    – 1* Newly designed 900M antenna

 

Hoe nuttig was dit bericht?

Klik op een ster om deze te beoordelen!

Gemiddelde score 0 / 5. Aantal stemmen: 0

Tot nu toe geen stemmen! Wees de eerste die dit bericht beoordeelt.

Het spijt ons dat dit bericht niet nuttig voor u was!

Laten we dit bericht verbeteren!

Vertel ons hoe we dit bericht kunnen verbeteren?

Dit vind je misschien ook leuk...

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *